| KOME JE NAMIJENJEN
 
 Seminar je namijenjen zaposlenima i nezaposlenima, izvršiteljima i voditeljima, stratezima i vlasnicima. Svima koji razmišljaju da bi možda trebali obrazovati sebe ili druge.
 
 SVRHA SEMINARA
 
 Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja.
 
 
 
					
						
							| OČEKIVANI REZULTAT 
									Polaznici će nakon seminara znati odrediti kad treba učiti i koga školovati. Razlikovat će metode poučavanja i znati odabrati optimalnu za njihove potrebe. Znat će kako provesti natječaj za pružatelja obrazovnih usluga i kako objektivno ocijeniti dobivene ponude. Znat će zahtijevati potrebne elemente prije i poslije samog školovanja. Razumjet će nove obrazovne metode i tehnologije, njihove prednosti i nedostatke. Znat će koje mjere moraju primijeniti kako bi se stečeno znanje i primjenjivalo u praksi. Upoznat će se s temeljnim propisima koji se odnose na obrazovanje odraslih u RH te s različitim mogućnostima financiranja obrazovanja zaposlenih.
 |  | 
 
									
										
											| 
 
													
														Govore Vam da biste trebali školovati sebe ili druge, a niste sigurni zašto ?
														Niste sigurni koga školovati ?
														Je li vam riječ „obrazovanje“ sinonim za nešto naporno, mučno i dosadno?
														Obasipaju Vas ponudama za tečajeve?
														Već ste bili na školovanjima, ali u tome ne vidite neki jasan plan?
														Što je to e-learning i može li zamijeniti klasične tečajeve? |  |  POTREBNO PREDZNANJE
 
 
					Završena srednja škola. Poželjno je, iako ne nužno, radno iskustvo.
 NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE
 
 U formi je seminara, traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
 
 MATERIJALI
 
 U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali koje polaznici dobivaju na uporabu.
 
 JEZIK SEMINARA
 
 Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
 
					
						PREDAVAČ
							| TEME SEMINARA
 
 
 |  
							| 
									Kada učiti 
									
										Što treba znati
										Koliko treba znati 
									Koga školovati 
									
										Kada i koliko školovati sebe
										Kada i koliko školovati podređene
										Kako izabrati koga školovati 
									Koje vrste školovanja postoje 
									
										Formalno, neformalno i informalno školovanje
										Oblici školovanja
										
											
												Seminari
												Tečajevi
												Radionice
												Konferencije
												Coaching
										Metode poučavanja
										Skupine polaznika 
									Nove tehnologije u obrazovanju 
									
										E-learning
										Distance education 
									Kako osigurati da se stečeno znanje i koristi
 Propisi koji se odnose na obrazovanje
 
 Načini financiranja školovanja
 |  
 
 
					 Predrag Pale  obožava „aha efekt“  u očima svojih učenika . Njegovi studenti kažu da  se i najteži predmet može razumjeti ako ga  on predaje , a njegove ispite hvale kao ugodno iskustvo na kojem  se još može  i naučiti . Teže nego ravnatelje  škola bilo  mu je poučavati devetogodišnjake . Osim formalnog školovanja od gotovo  20 godina , školovao  se na 30-tak vrhunskih seminara , tečajeva  i radionica  u Hrvatskoj  i diljem svijeta , na prestižnim ustanovama  i kod jedinstvenih pojedinaca . Imao  je privilegiju učiti od stvarnih majstora struke , ali  i iskusiti seminare na kojima  se pitao : „na  što ja  to trošim vrijeme !“. Desetak  se godina bavi primjenom računala  i mreža  u obrazovanju , snažno vjeruje  u korisnost tehnologije  i čovjeka kao učitelja . Savjetuje  o obrazovanju  i upravljanju znanjem pojedince , male i velike organizacije  i projekte . Čest je pozvani predavač na domaćim  i međunarodnim događajima . |