| KOME JE NAMIJENJEN
 
 Seminar je namijenjen ravnateljima škola kao i svima u obrazovnom sustavu koji žele ili moraju uvesti promjene.
 
 SVRHA SEMINARA
 
 Razumjeti promjene u obrazovnom sustavu i naučiti njima upravljati.
 
 
 
					
						
							| OČEKIVANI REZULTAT 
									Polaznici će nakon seminara razumjeti zašto dolazi do promjena, tko i što su pokretači promjena te koji su uvjeti nužni za uspješno provođenje promjena. Moći će definirati sudionike u promjenama te zainteresirane strane. Naučit će temelje komunikacije sa zainteresiranim stranama. Ovladat će s najmanje tri modela za upravljanje promjenama. Steći će uvid u planiranje promjena, komunikaciju i motivaciju. Znat će razlikovati individualne, organizacijske i sistemske promjene kao i razliku između upravljanja i vođenja ljudi te njihove paradokse.
 |  | 
 
									
										
											| 
 
													
														Od vas očekuju da uvedete promjene, a ne razumijete ni zašto ni kako?
														Vaši kolege su za promjene, ali od vas očekuju da im kažete što i kako da rade ?
														Sve ste potrebno promijenili, a problemi su i dalje ostali ?
														Nije vam jasno zašto se ljudi protive promjenama koje su za njihovo dobro?
														Promjena je naišla na otpor kod onih od kojih ste to najmanje očekivali?
														Vaši nadređeni ne razumiju da je promjena nužna? |  |  POTREBNO PREDZNANJE
 
 
					Nužno je radno iskustvo u projektima ili radnim skupinama u obrazovnim sustavu.
 NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE
 
 U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od iznošenja teorije potkrijepljene prepoznatljivim primjerima iz života i kratkim diskusijama.
 U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama.
 U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.
 
 MATERIJALI
 
 U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja, dodatne materijale o pojedinim tehnikama ili metodama te različite pomoćne instrumente za pripremu i vođenje promjena.
 
 JEZIK SEMINARA
 
 Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
 
					
						PREDAVAČ
							| TEME SEMINARA
 
 
 |  
							| 
									Uloga ravnatelja
 Promjene
 
									
										Promjene u društvu, tehnologiji i obrazovanju
										Zašto obrazovne reforme ne uspijevaju
										Pogreške pri uvođenju promjena
										Vrste, uzroci i pokretači
										Sudionici u promjenama i njihove uloge i interesi 
									Modeli za upravljanje promjenama 
									Individualne promjene
 Organizacijske promjene
 
 Sistemske promjene
 
									Tehnike upravljanja promjenama 
									
										Planiranje
										Komunikacija
										Motivacija
										Osnove upravljanja projektima 
									Upravljanje i vođenje |  
 
 
					 Predrag Pale  je pokretao  i vodio raznolike projekte : od sasvim malih  do nacionalnih , od kratkotrajnih  do višegodišnjih , u najrazličitijim područjima ljudske djelatnosti . Svi su ti projekti pokretali veće ili manje promjene . Te su inicijative nailazile koliko na nekritične pobornike  i promotore koji su neopravdano napuhavali značaj  i očekivane posljedice promjena , toliko  i na ogorčene protivnike koji su vjerovali da  se tim promjenama uništava struka , duša ili  nešto treće .
					Iako  je uglavnom  u poziciji pionira  i „vjetra promjena“ , u nekim aspektima rada  i života  i sam  je reakcionaran , tradicionalan , protivnik promjene . Promatrajući sebe  i druge , učeći  više na svojim neuspjesima nego na „pobjedama“ , slušajući znanje , iskustvo  i mudrost svjetskih stručnjaka za upravljanje promjenama stvorio  je svoju „recepturu“ za uspješno upravljanje promjenama  u životu , poslu  i društvu . Priznate  i suvremene teorije isprepliće svojim pogledom na upravljanje promjenama pomažući polaznicima da jašu na valovima promjena  s radošću na licu .
					Primjenom IKT-a  u obrazovanju  se aktivno  i svakodnevno bavi od ranih 90tih . Prvi  je u Hrvatskoj na  web stavio snimke svih svojih predavanja , organizirao  i omogućio prvo predavanje na daljinu te ponudio studentima ispitne odgovore  i sustave za samo-provjeru znanja . |