| KOME JE NAMIJENJEN
 
 Polaznikom seminara može biti, i od njega imati koristi, svatko, bez ograničenja zbog poslovnog ili životnog iskustva. Seminar nije namijenjen isključivo prodavačima ili poslovnim ljudima općenito.
 
 SVRHA SEMINARA
 
 Osposobiti polaznike za uspješno pregovaranje u različitim životnim i poslovnim situacijama sa što manje stresa.
 
 
 
					
						
							| OČEKIVANI REZULTAT 
									Polaznici će nakon seminara prepoznati pregovaračke situacije čak i kad ih zateknu, kad i nisu očekivali i pripremali se za njih. S druge strane, naučit će se temeljito pripremiti za pregovore, sastaviti i voditi pregovarački tim do poželjnog rezultata, ali i prepoznati trenutak za odustajanje od daljnjih pregovora.
 Očekuje se da će polaznici biti korak dalje prema upravljanju svojim emocijama i emocijama drugih strana u pregovorima.
 Razlikovat će bilateralno i multilateralno pregovaranje te načine pristupanja konfliktu. Poseban je naglasak na savezništvima: prepoznavanju potencijalnih saveznika, uzajamnih interesa, ali i područja sukoba.
 |  | 
									
										
											| 
 
													
														Je li vam teško reći „NE“ kad vas nešto zamole?
														Je li vam mučno u želucu od pomisli da morate tražiti povišicu?
														Je li vam teško kad morate nešto prodavati ili „prodavati“?
														Izluđuju li vas djeca kad treba ići u krevet ili odabrati odjeću?
														Koliko često gledate predstavu koju ste vi odabrali?
														Pretvara li se često neki vaš obični razgovor u mukotrpne pregovore? |  |  POTREBNO PREDZNANJE
 
 
					Za pohađanje seminara nisu potrebna posebna predznanja. Preporuča se dobro razmisliti o situacijama koje su polazniku posebno teške ili neugodne te sastavljanje liste prioriteta pregovaračkih vještina koje žele usvojiti.
 NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE
 
 U formi predavanja traje 90 minuta i sastoji se od predavana s primjerima.
 U formi seminara traje jedan dan i sastoji se od niza diskusija popraćenih predavanjima s primjerima.
 U formi radionice traje dva dana i svaka se cjelina prije i/ili nakon predavanja vježba u manjim grupama ili plenarno.
 
 MATERIJALI
 
 U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali, tekstovi drugih autora te poznati međunarodni psihološki instrumenti. Polaznici dobivaju na uporabu prezentacijske materijale s predavanja i brojne poveznice (engl. linkove) na korisne primjere i referalne informacije.
 
 JEZIK SEMINARA
 
 Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku.
 
					
						PREDAVAČ
							| TEME SEMINARA
 
 |  
							| 
									Prepoznavanje pregovaračkih situacija 
									
										u poslovnom okruženju
										u privatnom/obiteljskom okruženju
										u usputnim situacijama 
									Kad moramo/želimo pregovarati
 Zašto pregovaramo
 
 
									
										svrha pregovora
										ciljevi pregovaranja 
									Priprema za pregovore 
									Vođenje pregovora
										definiranje vlastitih ciljeva
										definiranje BATNA-e
										odabir strategije
										
									
										upoznati drugu stranu
										skiciranje mogućih scenarija 
 
									
										pregovarački tim i uloge u njemu
										vrijeme i mjesto pregovora
										stanke u pregovorima i odustajanje od pregovora
										zapisivanje dogovorenog
										rješavanje sukoba 
									Upravljanje vlastitim emocijama
 
									Upravljanje tuđim emocijama
										prepoznavanje i odvajanje osobnog od službenog stava
										predviđanje vlastitih emocija
										izražavanje emocija 
 
									Savezništva
										predviđanje emocija
										poticanje emocija
										ublažavanje emocija 
 
									
										uloga i gradnja savezništava
										prepoznavanje potencijalnih saveznika
										definiranje zajedničkih interesa
										prepoznavanje potencijalnih sukoba 
									Simulacija pregovora 
									
										bilateralnih
										multilateralnih 
									  |  
 
 
					 Predrag Pale ima široko  i bogato iskustvo  u različitim granama ljudske aktivnosti  i života . S obzirom daje  u duši istraživač  i inovator , dnevno  se nalazi  u situacijama  u kojima nagovara ljude da  nešto počnu raditi drugačije . Vodio  je brojne velike , srednje  i male projekte , domaće  i međunarodne , profine , neprofitne  i dobrotvorne  u kojima  je bio i kupac  i izvođač , i naručitelj  i davatelj . Stvarao  je i vodio timove . U tim situacijama često  se pitao : „zašto  ne može biti po mome“ , „zašto su  se složili , a sada  se toga ne drže“ , „kako ih nagovoriti“ , „što mogu  u najboljem slučaju očekivati“ ? Svojim polaznicima  ne nudi čiste teorije  i „savršena“ rješenja , već im predočuje na koje  se sve načine ljudi  nose s izazovima pregovora  i pomaže im da sami otkriju svoja rješenja  i metode , svoje pristupe  i svjetonazore te da ih iskušaju  u kontroliranim uvjetima radionice .
					  |