| 
				 
					KOME JE NAMIJENJEN 
				
					Osobama koje su u svojim organizacijama ili tvrtkama zadužene za organiziranje poslovnih sastanaka, obljetnica, dana kupaca, promotivnih događanja, godišnjih okupljanja zaposlenika. 
					 
					Osobama koje su u sklopu međunarodnih projekata financiranih iz EU fondova ili drugih međunarodnih izvora zadužene za organizaciju niza informativno-edukativnih skupova, radionica, seminara, okruglih stolova ili konferencija. 
					 
					Osobama koje su u svojim organizacijama razvijaju poticajne programe za zaposlenike u sklopu razvoja ljudskih potencijala. 
					 
					Osobama koje su se odlučile za karijeru event managera te su se ili će se uskoro pridružiti timu koji organizira događanja u Marketing, PR ili Event agencijama. 
				
					 
					CILJEVI 
				
					- 
						Polaznici će steći razumijevanje svih aspekata organizacije događanja – kreativni, organizacijski, financijsko – administrativni, promotivni, provedbeni
 
					- 
						Po završetku seminara –
						
							- 
								bit će u stanju razraditi ideju i pripremiti koncept manje i srednje složenog događanja
 
						 
						
							- 
								moći će samostalno izraditi plan
 
						 
						
							- 
								znat će prepoznati potrebne resurse za provedbu ili narudžbu
 
						 
					 
					- 
						Dobit će uvid u industriju događanja u Hrvatskoj
 
				 
				
					 
					POTREBNO PREDZNANJE 
				
					Nije potrebno. 
				
					 
					NAČIN IZVEDBE 
				
					Predavanje uz prezentacijske slajdove, radionice, 'on-site' posjetom, diskusije u grupama, prezentacije polaznika 
				
					 
					MATERIJALI 
				
					Bilješke s prezentacijskim slajdovima i rezultati radionica. 
				
					 
					TRAJANJE 
				
					Četiri modula – dva dana 
				
					 
					JEZIK SEMINARA 
				
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
				
					 
					BROJ POLAZNIKA 
				
					Grupe od najviše 20 polaznika. 
				
					 
					PREGLED TEMA 
				
					Uvod u upravljanje događanjima 
					•    Vrste i veličine događanja 
					•    Okruženje događanja 
					•    Dionici i njihovi interesi 
					•    Organizacijski tim 
				
					Ideja, koncept i dizajn događanja 
					•    Razvoj koncepta 
					•    Analiza koncepta 
					•    Dizajn događanja 
					•    Izvedivost događanja 
				
					Radionica: U manjim grupama, kroz niz radionica polaznici će imati priliku izraditi cjeloviti plan događanja po fazama. U svakoj grupi odabrat će se po jedno događanje na kojem će grupa raditi kroz više modula. U prvoj radionici polaznici imaju zadatak razviti ideju, koncept i dizajn odabranog događanja. 
				
					  
				
					Izrada plana događanja 
					•    Svrha događanja 
					•    Ciljevi događanja 
					•    Odabir mjesta održavanja događanja 
					•    Raspored i program događanja 
					•    Izrada scenarija događanja 
					•    Organizacijski dijagrami i priprema opisa poslova 
				
					Radionica: Polaznici u svojim grupama pripremaju plan događanja. 
				
					Marketing i promidžba događanja 
					•    Priroda marketinga događanja 
					•    Marketinški splet 
					•    Sponzorstva 
					•    Promocija – oglašavanje, publicitet 
					•    Odnosi s javnošću 
				
					Radionica: Tijekom ove radionice, polaznici će razraditi kratak prijedlog marketinških aktivnosti odabranog događanja. 
				
					  
				
					Organizacija događanja 
					•    Vođenje, organizacijski tim i suradnici na događanju 
					•    Protokol 
					•    Catering, smještaj i tehničke usluge 
					•    Održavanje probe 
					•    Operacija i logistika 
					 
					Posjet lokaciji: Polaznici će seminara pod stručnim vodstvom otići u posjetu jednoj od lokacija potencijalnog događanja. Tamo će razgledati prostor potreban za organizaciju događanja, razgovarati s odgovornim osobama i dogovarati najam prostora. 
					 
					Upravljanje financijama 
					•    Proračun 
					•    Točka pokrića 
					•    Analiza novčanog toka 
					•    Račun dobiti i gubitka 
					•    Bilanca 
					•    Plaćanja u panici 
					 
					Radionica: Polaznici imaju zadatak izraditi proračun odabranog događanja. 
					 
					Zakonska regulativa 
					•    Potrebne dozvole i suglasnosti 
					 
					Upravljanje rizicima 
					 
					Sigurnost i osiguranje 
					 
					Evaluacija događanja 
					 
					Radionica: Svaka će grupa izraditi plan kako će evaluirati planirano događanje i napraviti skicu instrumenata za procjenu uspješnosti događanja. 
					 
					Industrija događanja u Hrvatskoj 
				
					  
				
					PREDAVAČI 
				
					Vesna Vrga Perović  
				
					Aleksandra Uhernik Đurđek 
				
					  
				
					  
			 |