KOME JE NAMIJENJEN 
				 
				Seminar je namijenjen zaposlenima i nezaposlenima, izvršiteljima i voditeljima, stratezima i vlasnicima. Svima koji razmišljaju da bi možda trebali obrazovati sebe ili druge. 
				 
				 SVRHA SEMINARA 
				 
				Olakšati razumijevanje i donošenje odluke kada, kako, zašto i koga obrazovati. Pomoći prilikom odabira obrazovanja. 
				 
				 
				
					
						
							| 
								OČEKIVANI REZULTAT
								 
									 
									Polaznici će nakon seminara znati odrediti kad treba učiti i koga školovati. Razlikovat će metode poučavanja i znati odabrati optimalnu za njihove potrebe. Znat će kako provesti natječaj za pružatelja obrazovnih usluga i kako objektivno ocijeniti dobivene ponude. Znat će zahtijevati potrebne elemente prije i poslije samog školovanja. Razumjet će nove obrazovne metode i tehnologije, njihove prednosti i nedostatke. Znat će koje mjere moraju primijeniti kako bi se stečeno znanje i primjenjivalo u praksi. Upoznat će se s temeljnim propisima koji se odnose na obrazovanje odraslih u RH te s različitim mogućnostima financiranja obrazovanja zaposlenih. 
							 | 
							
								  | 
							
								 
								
									
										
											
												 
												
													- 
														Govore Vam da biste trebali školovati sebe ili druge, a niste sigurni zašto ?
 
													- 
														Niste sigurni koga školovati ?
 
													- 
														Je li vam riječ „obrazovanje“ sinonim za nešto naporno, mučno i dosadno?
 
													- 
														Obasipaju Vas ponudama za tečajeve?
 
													- 
														Već ste bili na školovanjima, ali u tome ne vidite neki jasan plan?
 
													- 
														Što je to e-learning i može li zamijeniti klasične tečajeve?
 
												 
											 | 
										 
									
								 
							 | 
						 
					
				 
				 
				POTREBNO PREDZNANJE 
				
					Završena srednja škola. Poželjno je, iako ne nužno, radno iskustvo. 
					 
					NAČIN IZVEDBE I TRAJANJE 
					 
					U formi je seminara, traje jedan dan i sastoji se od niza predavanja s primjerima i diskusijama. 
					 
					MATERIJALI 
					 
					U predavanjima se koriste predavačevi prezentacijski materijali koje polaznici dobivaju na uporabu. 
					 
					JEZIK SEMINARA 
					 
					Seminar se izvodi na hrvatskom jeziku. 
				
					
						
							
								 
								TEME SEMINARA 
								 
								 | 
						 
						
							| 
								 
									Kada učiti 
								
									- 
										Što treba znati
 
									- 
										Koliko treba znati
 
								 
								
									Koga školovati 
								
									- 
										Kada i koliko školovati sebe
 
									- 
										Kada i koliko školovati podređene
 
									- 
										Kako izabrati koga školovati
 
								 
								
									Koje vrste školovanja postoje 
								
									- 
										Formalno, neformalno i informalno školovanje
 
									- 
										Oblici školovanja
										
											- 
												Seminari
 
											- 
												Tečajevi
 
											- 
												Radionice
 
											- 
												Konferencije
 
											- 
												Coaching
 
										 
									 
									- 
										Metode poučavanja
 
									- 
										Skupine polaznika
 
								 
								
									Nove tehnologije u obrazovanju 
								
									- 
										E-learning
 
									- 
										Distance education
 
								 
								
									Kako osigurati da se stečeno znanje i koristi 
									 
									 Propisi koji se odnose na obrazovanje 
									 
									Načini financiranja školovanja 
							 | 
						 
					
				 
				PREDAVAČ 
				 
				
				
					 Predrag Pale obožava „aha  efekt“ u  očima svojih učenika.  Njegovi studenti kažu da se i  najteži predmet može razumjeti ako ga on  predaje, a  njegove ispite hvale kao ugodno iskustvo na kojem se  još može i  naučiti.  Teže nego ravnatelje škola  bilo mu je  poučavati devetogodišnjake.  Osim formalnog školovanja od gotovo 20  godina,  školovao se  na 30-tak vrhunskih seminara,  tečajeva i  radionica u  Hrvatskoj i  diljem svijeta,  na prestižnim ustanovama i  kod jedinstvenih pojedinaca.  Imao je  privilegiju učiti od stvarnih majstora struke,  ali i  iskusiti seminare na kojima se  pitao:  „na što  ja to  trošim vrijeme!“.  Desetak se  godina bavi primjenom računala i  mreža u  obrazovanju,  snažno vjeruje u  korisnost tehnologije i  čovjeka kao učitelja.  Savjetuje o  obrazovanju i  upravljanju znanjem pojedince, male i  velike organizacije i  projekte. Čest je  pozvani predavač na domaćim i  međunarodnim događajima.  
			 |