| 
					L3A je osnovana radi potrebe za snažnim i kvalitetnim obrazovanjem u dinamičnim hrvatskim organizacijama. Iako i one ponekad koriste otvorene seminare, pravi se učinci postižu samo sustavnim i planiranim obrazovanjem većeg broja pomno odabranih zaposlenika i suradnika.Te se potrebe u pravilu podmiruju tzv. "in-house" ili "in-company seminarima". Njihova posebnost nije samo u tome da se održavaju isključivo za zaposlenike iz jedne organizacije (ili članove nekog projekta, a koji dolaze iz raznih organizacija) već prije svega u tome da su "skrojeni" za konkretne potrebe i predznanja polaznika.
 
 POSEBNE MOGUĆNOSTI IN-HOUSE SEMINARA I PREDAVANJA
 
					
						Pronalaženje ili stvaranje potpuno novih seminara, predavanja, obrazovanja u dogovoru s klijentom.
						Kombinaciju e-obrazovanja i seminara, predavanja u učionicama (poboljšava učenje, skraćuje vrijeme provedeno na edukaciji izvan radnog mjesta).
						Osim za isključivo zaposlenike jedne tvrtke, seminare je moguće organizirati i za dvije ili više partnerskih ili srodnih tvrtki (razlozi za to mogu biti premali broj zaposlenika u jednoj tvrtci, rad na zajedničkom projektu nekoliko tvrtki, isto područje djelovanja slično). 
					Područja: 
					  
					Mjesto održavanja seminara: 
					
						U prostorima Vaše tvrtke
						U učionici L3A
						Rezidencijalno (ukoliko imate želju za izdvajanjem iz radne okoline i užurbanosti metropole, rado ćemo za Vašu tvrtku organizirati seminare i izvan Zagreba: u mirnom Zagorju, neotkrivenoj Slavoniji, čudesnom Gorskom Kotaru i Lici ili uz šumove morskih valova.) 
					  
					DOPUSTITE DA VAM OLAKŠAMO ODLUKU! 
					JAVITE NAM SE na    ili nas jednostavno nazovite na 01/ 6129 999!
					  
					  
					SAVJETOVANJE
 L3A u suradnji sa svojim partnerima nudi savjetodavne i projektantske usluge za preobrazbu organizacije ili nekih njenih poslovnih ili proizvodnih procesa. Obrazovanje je u pravilu povezano s tim promjenama u organizaciji, pa L3A aktivno sudjeluje u dizajnu, izvođenju i praćenju nivoa obrazovanja zaposlenika, suradnika i njihovih korisnika.
 
					  |