Life Long Learning Akademija

Vi ste ovdje: Naslovnica

 Kako se razlikovati od konkurencije?
„Mnogo se toga promijenilo posljednjih godina i u tvrtkama vodimo poslove i stvaramo nove proizvode i usluge na načine koji su prije bili nezamislivi.“


Neovisno koga pitate - bankare, osiguravajuća društva, proizvođače softwarea ili automobila, distributere, trgovačke lance – svi će vam reći kako stalno uvode poboljšanja u svoje poslovanje. Usredotočenost na kupca, uvođenje sustava kvalitete, nove tehnologije, skraćeno vrijeme lansiranja novih proizvoda, projekti, partnerstva…

Pa ipak, iako kratki pogled u ne tako davnu prošlost, govori o silnom napretku u poslovnom smislu svakoga od njih, neugodno je iznenađenje da konkurentska prednost kojoj su se nadali nije velika, ako je uopće ima!
I svi drugi to čine!!!

Eksplozija novih proizvoda, nove usluge, nova globalna konkurencija i drugi koji rade na poboljšanjima kvalitete – čine pozicioniranje tvrtke na tržištu težim nego što je to ikad bilo. Kako se izdvojiti iz mora sličnosti? Kako učiniti naše proizvode posebnima i jedinstvenima kupcu?

Pogledajte ovu uzbudljivu snimku predavanja čuvenog Toma Petersa
koji prezentira pet konkretnih koraka
koji će Vam pomoći da se izdvojite iz konkurencije.



Tom Peters jedan je od najpoznatijih svjetskih stručnjaka za menadžment i poslovnu izvrsnost. Autor je svjetskih hit knjiga “In Search of Excelence”, “Liberation Management”, “The Pursuit of Wow” i “Re-Imagine!: Business Excelence in Disruptive Age”. Konzultant je brojnih Fortune 500 tvrtki, a smatraju ga najživljim prezentatorom iz područja menadžmenta, koji za vrijeme svojih inspirativnih predavanja potroši energije poput izvođača rock koncerata.

Njegova se knjiga 'U potrazi za izvrsnošću' (In Search of Excellence) smatra jednom od najutjecajnijih ikad napisanih knjiga o menadžmentu. U njoj je na temelju studije 43 uzorne američke kompanije iz raznih industrija iznio osam osnovnih načela menadžmenta koje prema njegovom mišljenju čine te kompanije uspješnima.

Spremnost za akciju i promjene, pribiližavanje potrebama kupaca, poticanje inovativnosti i kreativnosti zaposlenih te ponašanje prema zaposlenima s poštovanjem i dostojanstvom, neka su od osnovnih načela uspješnosti tvrtaka koje je naveo Peters.

Za uspjeh je, prema Petersovom mišljenju, potrebno još održavati prepoznatljivu organizacijsku kulturu, raditi ono u čemu je kompanija bolja od drugih, imati jednostavnu oragnizacijsku strukturu, centralizirati stratešku i financijsku kontrolu, a decentralizirati autoritet.

Prošle je godine Tom Peters gostovao u Zagrebu gdje je u sklopu Adria Business Foruma održao inspirativno predavanje za vodeće menadžere hrvatskih tvrtki.
 
 

 

Pratite L3A i na:

Obratite nam se na:

Prijava za newsletter

Certifikati tečajeva

Preuzmite vaš certifikat!

 

Naš RSS kanal!

Cijeli L3A web
Cijeli L3A web1
Cijeli L3A web2

Google+