Life Long Learning Akademija

Vi ste ovdje: Naslovnica

Emocionalna inteligencija u poslu
Kako je razviti i upotrijebiti u svom radu


Ciljevi:

  1. Prepoznati i razumjeti svoje i tuđe emocije
  2. Osvijestiti vlastite štetne emocionalne obrasce
  3. Unaprijediti načine djelotvornijeg kanaliziranja vlastitih emocija
  4. Naučiti prilagoditi svoje emocionalne reakcije zahtjevima situacije

Sadržaj:

  • Smisao i značaj emocija – Kako i zašto nastaju? Čemu nam služe? (Služe li ičemu?)
  • Djelovanje emocija – Kako djeluju na naše doživljavanje, mišljenje, pamćenje i ponašanje?
  • Što je emocionalna inteligencija - Razlike "obične" i emocionalne inteligencije
  • Važnost emocionalnog kvocijenta – Zašto nam je važan za životni uspjeh?
  • Od čega se sastoji emocionalna inteligencija – Karakteristike  emocionalno inteligentnih ljudi
  • Posljedice razvijenosti emocionalne inteligencije na poslovni i privatni život –
  • Tajne uspješnih ljudi
  • Utjecaj emocija na život i zdravlje – Presudan faktor naše dobrobiti
  • Kako povećati vlastiti EQ i razviti svoje potencijale – Nismo prestari za učenje!
  • Burne emocije - Jesmo li bespomoćni?
  • Ljutnja – što s njom?
  • Tuga i strah – koliko je previše?
  • Kako se nositi s tuđim emocionalnim stanjima?
  • Emocionalna inteligencija u poslovnom okruženju
  • Kakav je kvocijent emocionalne inteligencije naših suradnika
  • Razvoj emocionalne inteligencije suradnika - Kako potaknuti razvoj EQ radnog tima
  • ostalo prema dogovoru s polaznicima i polaznicama

 

Pratite L3A i na:

Obratite nam se na:

Prijava za newsletter

Certifikati tečajeva

Preuzmite vaš certifikat!

 

Naš RSS kanal!

Cijeli L3A web
Cijeli L3A web1
Cijeli L3A web2

Google+